MIKE WALLENFELS
ELNÖK

A MOUNTAIN HARDWEAR TÖRTÉNETE

Mountain Hardwear: Gondolkodj végletekben


1993-ban az outdoor szakma patinás képviselői összefogtak és létrehozták a Mountain Hardweart. Közös tudásuk nem csak a szakmai tapasztalatból állt, mindannyian egy elszánt és kitartó outdoor sportokban járatos csapat részei voltak:

  • Jack Gilbert, a gyakorlott horgász, aki korábban a The North Face kereskedelmi és marketing igazgatóhelyettese volt és a Sierra Designs igazgatója.
  • Paul Kramer, szintén a Sierra Designtől, aki lelkes hátizsákos túrázó és snowboardos, és számos szabadalommal bizonyította tervezési-fejlesztési képességét.
  • Mike Wallenfels, tapasztalt szikla és hegymászó aki komoly kereskedelmi tapasztalatának köszönhetően a vásárlói igények mindentudója.
  • Paige Boucher, a túrasízés szerelmese, a Sierra Designsnál töltött évei alatt marketinggel foglalkozott, mely nagy szerepet játszott a Mountain Hardwear életre hívásában.

A Mountain Hardwear alapító csapata már a cég indulásakor bizonyította radikális és elszánt terveit: 90 napon belül technológiai fejlesztésekkel teli termékvonalat mutatott fel a szakmának és a vásárlóknak, melyet az outdoor szakma lehetetlen feladatnak tartott. A csapat gyorsan és ötletesen megoldotta a kihívást, és bemutatott két modellt, amik a mai napig meghatározónak számítanak: az Explosure kabátot és a Sub Zero dzsekit.

Több mint egy évtizeddel később a Mountain Hardwear kaliforniai központjában több mint 90 munkatárs dolgozik, több mint 35 külsős munkaerő segíti a terjeszkedést az Egyesült Államokban és Európában, képviseletek jöttek létre Ázsiában, Kanadában és Dél Amerikában. Most pedig, a Columbia Sportswear erős pénzügyi hátterével támogatva a Mountain Hardwear kész újabb, még inkább meghatározó termékek és fejlesztések létrehozására.

A gyors növekedéstől függetlenül a Mountain Hardwear csapata továbbra is családias, közvetlen, rugalmas és gyakorlaitas maradt. A munkatársak és a képviselők osztoznak abban a szenvedélyben ami az outdoorhoz, az újítások létrehozásához, a termékek technológiai fejlesztéséhez köti őket. A cég több mint 2o sportolót szponzorál, felhasználva ezeknek a sportolókan a tapasztalait, véleményüket a termékek fejlesztése során. A szponzoráltak fontos szerpet játszanak a tesztelésekben is, hiszen szinte elsőként próbálják ki "éles bevetésen" a Mountain Hardwear termékeit.

A Mountain Hardwear csapata folyamatos kihívások elé helyezi magát, hogy technológiai újításokat hozzon létre az outdoor piacon. Az újításokból és a kidolgozott részletek magas minőségű kombinációjából megbízhtó, funkcionális és nélkülözhetetlen termékek születnek.